!!! VÁNOČNÍ DORUČENÍ !!! Vážený zákazníku GARANTUJEME dodání zboží, které je SKLADEM při objednávce do 18.12.2019. Děkujeme.

Reklamace

Postup při reklamaci:

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky na čísle: +420 604 580 017, e-mailem na adrese info@sterix.cz, či písemně.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu:
    Petr Vladyka - STERIX.cz, U Zahradního města 3189/2, 106 00, Praha 10
    Případně můžete zboží osobně doručit na prodejnu.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu a případně číslo bankovního spojení, kam chcete uhradit vrácenou částku.
  4. Ke zboží přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě. 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy od převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako jsou např. svítidla, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.